لذت شعر

جایی برای لذت بردن از دنیای شعر با چاشنی تصاویر......

لذت شعر

جایی برای لذت بردن از دنیای شعر با چاشنی تصاویر......

 

خوشبخت،یوسف به سفر رفته من است

یار سراغ یار دگر رفته من است

آینده و گذشته محتوم من یکی است

تقدیر،خنجر به جگر رفته من است

این چشمه ایی که بر سر خود می زند مدام

فواره نیست طاقت سر رفته من است

مست است و شوربخت که سر می زند به سنگ

دریا جوانی به هدر رفته من است

هر غنچه ایی که سر زند از خاک،بعد از این

لبخند یوسف به سفر رفته من است


شعر "خوشبخت"از فاضل نظری-کتاب آن ها-انتشارت سوره مهر

عکس از وبلاگ:parvanehtrips.blogfa.com

نظرات  (۴)

۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۷:۳۶ فانوس جزیره
سلام علیکم
استفاده کردیم بزرگوار ..
سلام مومن.جزاکم الله خیرا

به به ..خیلی زیبا بود...

اینکه بخوای مطلبی را با تصویر تلفیق کنی، خصوصا شعر را، باید با تمام وجود، حس، نویسنده را حس کنی...

عاقبتتون به خیر
یا علی
عاااالی بو د

لینکت کردم
عیدتون مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی